Маркетингово-орієнтоване управління рекреаційними інноваційними підприємствами

"Маркетингово-орієнтаційне управління рекреаційними інноваційними підприємствами" - наукове видання, монографія Миколи Одрехівського, що вийшла у Дрогобичі в 2009 році.
Видруковано у друкарні "Коло".

Наклад - 300 прим.
Обсяг - 488 с.

Бібліографічне написання:

Одрехівський М.В. Маркетингово-орієнтоване управління рекреаційними інноваційними підприємствами: монографія / Микола Васильович Одрехівський. - Дрогобич, ВР ДДПУ, 2009. - 488 с.

У монографії розглядаються актуальні питання теорії і практики маркетингово-орієнтованого управління рекреаційними інноваційними підприємствами (РІП). 
Рекомендовано для спеціалістів у галузі економіки, побудови національної та регіональних інноваційних систем, мереж інноваційних підприємтсв, для наукових працівників, викладачів, аспірантів та студентів.

Див.також

Дописати коментар

0 Коментарі