"Маркетингово-орієнтаційне управління рекреаційними інноваційними підприємствами" - наукове видання, монографія Миколи Одрехівського, що вийшла у Дрогобичі в 2009 році.
Видруковано у друкарні "Коло".
Видруковано у друкарні "Коло".
Наклад - 300 прим.
Обсяг - 488 с.
Бібліографічне написання:
Див.також
Обсяг - 488 с.
Бібліографічне написання:
Одрехівський М.В. Маркетингово-орієнтоване управління рекреаційними інноваційними підприємствами: монографія / Микола Васильович Одрехівський. - Дрогобич, ВР ДДПУ, 2009. - 488 с.
У монографії розглядаються актуальні питання теорії і практики маркетингово-орієнтованого управління рекреаційними інноваційними підприємствами (РІП).
Рекомендовано для спеціалістів у галузі економіки, побудови національної та регіональних інноваційних систем, мереж інноваційних підприємтсв, для наукових працівників, викладачів, аспірантів та студентів.
Див.також
0 Коментарі