Іван Дудич

Дудич Іван

Дудич Іван Григорович (англ. Ivan Dudych) (нар 31 березня 1987, м.Дрогобич, Львівська область) — український художник, дослідник мистецтва, викладач.

Біографія

Народився 31 березня 1987 року в м.Дрогобич.
У 2002 р. закінчує середню школу №17 та НШТМУ "Пагін". У 2008 р. закінчив Львівський коледж декоративного та ужиткового мистецтва ім.І.Труша (диплом бакалавра).  У 2010 р. закінчив Львівську національну академію мистецтв (диплом магістра з відзнакою). З 2012 р. екскурсовод та науковий працівник музею "Дрогобиччина". Зараз навчається в аспірантурі Львівської національної академії мистецтв.

Працює в галузі графіки, станковго малярства, гобелену, деревопластики, аплікації. Серед професійних зацікавлень мистецтвознавча критика. Автор поетичних збірок: "Homo Vitalis", "Violino", "Anima", "Indigo".

Перша персональна виставка відбулася 23 червня 2012 року.

З інтерв'ю "Іван Дудич: "Якщо світ мене буде потребувати - я нічого не матиму проти" львівській газеті "Stud-Times" від 26 червня 2012:

«Я ніколи не покидав території України. Страшенно мені б хотілося відвідати [закордон], але поки що це є лише в моїй голові. Мені кажуть: "Ти ще молодий, в тебе все попереду". Коли я навчався, мені казали "Ти покинеш Україну. Ти не будеш тут працювати". А мені завжди хотілось повернутися додому, так як я навчався у Львові. Я повернувся в Дрогобич, і зрозумів що найкраще вдома. Якщо світ мене буде потребувати - я нічого не матиму проти. Але дім є завжди дім...
»

В Дрогобичі є одним із фахових мистецтвознавців.


Твори знаходяться у державних та приватних колекціях України, Польщі, США, Китаю та Японії.


Виставки

  • 2011 р. — проект сполученого мистецтва "ART-VILLA" (м.Дрогобич, вілла Яроша)
  • 2011 р. — виставка молодих художників "Свіжий погляд" (м.Дрогобич, Палац мистецтв музею "Дрогобиччина").
  • 2011 р. — ювілейна виставка Стрий-"КО" (м.Стрий, музей "Верховина")
  • 2012 р. — Ніч "Взутого мистетцва" (м.Дрогобич, Центр Молоді при УГКЦ)
  • 2012 р. — Виставка "КАКТУС Шульцу" (м.Дрогобич, Палац мистецтв музею "Дрогобиччина")
  • ???? р. — та інші.

Галерея

Джерела, посилання та література

  • Дрогопедія [третя рукописна редакція]. - Дрогобич, 2014. - С.15.